Den 30 mars inviterer vi alle medlemmer i Nordbygda Løten Ski til felles kjøring i alpinbakken. Vi tenner opp noen griller så tar hver og en med seg mat og drikke. Vi starter ca 18.00-18.30, MERK bakken er stengt for
Les merDen 30 mars inviterer vi alle medlemmer i Nordbygda Løten Ski til felles kjøring i alpinbakken. Vi tenner opp noen griller så tar hver og en med seg mat og drikke. Vi starter ca 18.00-18.30, MERK bakken er stengt for
Les mer